Gårdagen

Det blev nog en riktigt lyckad kväll igår fast vi var aningen nervösa innan sitzen började. Det blev en hel del sjungande och vi fick till och med dela ut några straff, t.ex. några fina grisnäsor som P. och jag tillverkat alldeles själva. Maten smakade bra och alkoholen gick nog åt den också. Det var ganska glädjande när vi räknade inkomsterna från igår och konstaterade att vi gick kring 200 € på plus, inte illa.
Efter sitzen så bar det iväg till någon krog och det blev Netti till en början, men vid 00-tiden så gick vi till Melody. Hade planerat att gårdagen inte skulle blir så långvarig men när jag satte min fot innanför dörren i lägenheten var klockan halv 4. Det blir så där när de spelar så bra musik så man helt enkelt inte kan sluta dansa. Hade iaf en jätterolig kväll, och jag kan nog lugnt garantera er om att B2 är världens bästa klass! <3


Blev bara 4 timmars sömn förra natten så nu säger jag Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ni hadd ordna in rikti trevli sitz måst ja sej! :D Vi hadd jättekul!

2009-10-29 @ 20:21:45
URL: http://mannathegryn.papper.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0