Friday, i like it!

Till en början tänkte jag åka ut med T. och några av våra gemensamma kamrater, men i sista minut ångrade jag mig och bestämde mig för att stanna hemma och kolla på Idol med mamma. Och jag är nog tacksam för att jag inte for ut ikväll, jag har fått lite på uppgift lagat, läst på tent, hälsat på pappa och nu ligger jag och tar det lugnt på soffan tillsammans med familjens frass Findus. Imorgon är det en ny dag, men jag har ännu ingen planer, vi får helt enkelt se vad det blir!

Jag håller tummarna för Mariette samt Rabih ikväll! Vem håller ni på?


Kommentarer
Postat av: Christina

Mariette e så bossi! :D

2009-10-17 @ 13:22:06
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0