Fångad av en stormvind!

Nu kan man nog tala om ruskväder minsann, sitter här i min lilla lägenhet och fryser som aldrig förr. Men det är iaf mysigt när man får ha ljus tända och veta att man inte måste gå ut. Helst av allt skulle jag vilja ligga här i soffan hela kvällen och bara slöa men bestämde mig för en timme sedan att besöka Visa Grande och pubquiz! Håll tummarna för vinst ikväll också!

Hörde om en hemsk olycka idag och det får en verkligen att undra hur fort det går för ett liv att slockna. Jag beklagar sorgen för de som stod personen nära, det finns inte ord för att kunna beskriva en sånhär situation. Det får en verkligen att fundera över hur viktigt det är att ta hand om sina nära och kära, en olycka händer så snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0