Ett Nettibesök för att dränka studiesorgerna..

.. som C. uttryckte sig ikväll när vi satt och drack varsin öl på Netti. Det var jag, C, P och P som bestämde oss för att lugna ner oss med hjälp av ett Nettinbesök ikväll. Alla dessa tenter och uppgifter börjar verkligen bli för mycket. Vi deltog även i Pubquiz men denna gång fick vi nöja oss med en 4:e plats, vilket vi givetvis är nöjda med.

Imorgon ordnas det en Må-Bra-Dag i skolan, vilket jag ser framimot. Denna dag ordnas av styrelsens motionsansvariga och det går ut på att studimedlemmar får utföra en massa olika motionsformer helt gratis. Själv ska ja visa mina dolda kunskaper i bowling imorgon, men det blir tyvärr enda som jag kommer att delta i. Jag har så mycket som måste göras nu som måste va färdigt inom kort, så jag måste prioritera det först imorgon.

Nu ska ja kolla en film och så småningom sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0