En bra början på denna dag

Steg upp klockan 10 och började genast på med bild- och formuppgiften som skall vara klar inom två veckor, och nu äntligen har jag den klar. Bara man ger sig in på att verkligen satsa på att få den färdig så går det nog. Dessutom så tog det endast 1 ½ timme och 4 sidor blev det, så lika bra att göra någon nytta 1 ½ timme än att sitta på facebook. Men nu efteråt när jag äntligen är färdig så belönar jag ju självklart mig med facebook och favoritserien Våra bästa år.
Klockan 1 åker vi till farmor och farfar som bjuder oss på mat idag, får se då vad det står på menyn idag.
Kvällen är som vanligt obestämd, men smartast skulle det vara om jag stannade hemma för att läsa på tisdagens mattetent.


Kommentarer
Postat av: Christina

Snygg ;) ere to ? ;)

2009-10-15 @ 11:14:26
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0