Drömma får man alltid

Kan helt enkelt inte sluta drömma om en resa nu när det är så äckligt väder här hemma. Hittade just en resa på Tjäreborg, 2 veckor till Teneriffa för 489 €, sjukt billigt. Skulle nog ha råd, men när jag kommer hem sen så har jag ingenting att leva på, så det är väl nog bara att fortsätta drömma och hoppas på att det finns mera pengar på sparkonton nästa år.

Va händer ikväll då? Har inte riktigt engagerat mig och hört mig för om det händer något någonstans så jag får väl skylla mig själv om jag missar något då helt enkelt. Har egentligen inte så stor lust med att åka ut ikväll heller, det blir ju ändå att festa för hela slanten nästa helg! ;)



Gran Canaria, Playa del Inglés 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0