cousins night out

Som rubriken säger så var kusin J. och jag ut på en "kusinkväll" igår och det blev en riktigt lyckad kväll med tanke på att vi inte direkt hade planerat kvällen så noga. Först och främst satt vi hemma hos oss tillsammans med mamma och drack lite vin och kollade på någon film som hette förintelsen. N. kom efter oss och stjussade upp oss till café JP där vi fick öl och cider för 1 € mellan kl. 22 och 23. Talade med mycket folk som man inte träffat på länge och det är alltid lika trevligt. Tyvärr kom inte bandet som skulle ha spelat på JP så vi gick då istället till grannkrogen Logen, där det till vår förvåning faktiskt var ett band och rätt så mycket folk för den delen. Där stannade vi tills kl. 3 och då bar det iväg till en annan kusin J. där vi efterfestade lite och övernattade.
Men nu sitter jag hemma och väntar på att vi skall åka till ännu en kusin J. och fira hennes 13-årsdag. Det skall bli gott med smörgåstårta en dag som denna!

Imorgon bär det av till Jstad igen, men T. har lovat att följa med mig denna gång och dessutom slutar vi redan på tisdag så jag får till och med njuta av lite höstlov.



Bild från Josses 18- årsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0