Världens längsta månda?

Hade skoldag från halv 9 till halv 5 idag, men vi fick sluta lite tidigare. Det känns nog nu att man kört 100 km i morse, varit i skolan heela dagen. Helst av allt så skulle jag vilja lägga mig under täcket, men allt för mycket uppgifter väntar.

  • Läsning av litteraturseminarieboken
  • Tentläsning
  • Planering inför praktiken
  • Öva på gitarr

Listan kan säkert göran ännu längre men det där är nu iaf tillräckligt just nu.


Vad tyckte ni annars om Idol i fredas?
Själv är jag väldigt besviken, min favorit for ut och nu vet jag nog inte om jag orkar titta på det mera. Nu hoppas jag iaf på att antingen Tove eller Calle vinner, Erik känns allt för förhandtippad så honom kan de lika bra rösta ut. Idol handlar ju ändå om att växa under programmets gång, inte att vara bra från början, det är ju bara tråkigt. Men alla har ju sina åsikter.


Kommer att sakna Rabihs leende ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0