Tentläsning på schemat ikväll!

Denna kväll kommer att tillbringas i soffan med mattelitteraturen i handen. Hur mycket det kommer bli läst är ju en annan sak, eftersom jag troligen kommer att upptäcka en massa intressanta program på TV. Men ja tycker nog ändå att jag förstår allt rätt bra, så man får ju hoppas att det hålls i minnet tills fredag.

Bara två dagar till helgen nu så får man slappna av lite iaf. Det "enda" som jag vet att ja måste göra är att planera ite inför praktiken men det kan ju inte vara så invecklas tycker man ju. Har inga särskilda planer till helgen, men en kaffe med I. måste jag iaf hinna med eftersom det börjar va längesen hon och jag umgåtts nu. Men jag har på känn att det kommer bli en relativt lugn helg, vilket jag verkligen behöver.


Det finns såå mycket annat som är mera intressant än att läsa på tent. Nu just kollar jag på gamla Idol-avsnitt på youtube. Ett gott skratt förlänger livet, eller hur var det? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0