Otursdag och tenten är avklarad!

Eller avklarad vet ja ju inte, men jag har ju iaf skrivit den nu och som det kändes efter tentskrivningen så tror jag nog att ja e godkänd. Vi ska hoppas på de bästa! Fick även en annan rolig nyhet idag, ja e så glad för din skull kusin J. Detta bör nog minsann firas!

Sitter just nu och kollar på kvällens Idol och som det känns nu så hejjar jag på Mariette. Hon och Calles duettlåt ikväll var väldigt bra, och jag tror den kommer att göra så att de två sitter säkert.



Ingen otur har jag mött på idag/ikväll iaf, så vi ska hoppas det fortsätter så.. En ny dag imorgon men lite osäkert vad som händer. Jag tar det som det kommer.

Ha en bra helg allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0