Jag + matematik = katastrof

Har ingen lust överhuvudtaget nu att läsa till fredagens mattetent, men jag vet ju att jag måste så det finns inga undanflykter. Dessutom så har vi litteraturseminarium imorgon, men det är ingen som jag direkt oroar mig för. Men det känns bara om allt möjligt är inklämt i en och samma vecka.
Nästa vecka får jag äntligen åka på praktiken, så i hela två veckor få jag pusta ut från Jstad.

C. kommer hit ikväll, och vi ska försöka plugga matte tillsammans, men vi får väl se hur det går! Men det känns nog ändå roligare när man är flera och försöker läsa tillsammans, än om man måste sitta för sig själv.


Kanske jag borde börja på med maten nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0