I can see the light

Har en känsla av att skolstressen håller på att avta nu och att jag kanske har en lite lugnare tid framför mig. Iofs har vi ju snart praktiken och till den hör massa med uppgifter men jag tror nog att jag i första hand kommer att satsa på att ha roligt med barnen och lära känna dem innan jag börjar tänka på några uppgifter och dylikt. Ser verkligen framimot praktiken, särskilt eftersom jag trivdes så bra där i sommar och alla barn + personal var så trevliga.
Idag på bild & form så fick vi lite idéer på vad vi kan göra med barnen under praktiken och det var bl.a play-doh och trolldeg som förslag, så jag tror nog minsann att jag tänker ta itu med den där trolldegen och se vad roligt man kan göra med den tillsammans med barnen. Så småningom måste jag nog sätta mig ner och ta mig en funderare över vad jag ska ha för "program" med de små knåttarna.

Ikväll blir det 2 €/öl på Netti. Det är alltid så billigt när det är studiestödsdag. Så jag och några klasskompisar ger oss iväg dig kring åttatiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0