Helgen börjar lida mot sitt slut

Endast några timmar kvarstår av denna helg och imorgon påbörjar jag andra och även sista praktikveckan. Imorgon ska vi fixa och trixa lite med trolldeg, som jag just precis blev färdig med. Får se då om den fortfarande är mjuk när jag tar den ur kylskåpet imorgon. Ett och annat skall jag nog hinna med denna kommande vecka. Skriva 6 olika skriftliga rapporter och se över så att jag har med allt och att jag svarat på alla frågor som hör till de olika uppgifterna. Dessutom måste jag handla en finsk dagstidning och analysera en artikel. Så nog finns det att göra, jag tror nog inte jag behöver vara orolig över att jag inte får tiden att gå.

Julöppningen var föresten ungefär som jag förväntat mig. Jag hade liite för stora förhoppningar som vanligt. Men ja fick ju iaf se när syster och de andra luciakandidaterna intervjuades på scen. Och jag kom inte heller hem tomhänt, jag har äntligen lyckats köpa en såndär hålstansare som man kan ha i sin mapp som jag så länge behövt, så det var jag nu nöjd över. Var även och åt till Casa med mamma, D. P. och G. och lite senare på dagen på glögg och pepparkaka till GottiGott med D. P. och G.

Nu avslutar jag. Dags att sussa.. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0