Författare till en barnbok?

Ikväll när jag satt och ritade i mitt block märkte jag att det på pärmsidan fanns en gris och en groda. Omedelbart när jag såg dessa typer så fick jag inspiration till att skriva en barnbok. Och den ska ju förstås handla om grodan "Buller" och grisen "Bång". Fråga mig inte om namnen på karaktärerna för det var något som bara dykte upp från ingenstans. Skulle iaf vara rätt så roligt att försöka skriva en alldeles egen saga om någonting, för jag kan ju ha stor nytta av den när jag arbetar. Det kan ju hända att inspirationen är som bortblåst imorgon, men vi ska det ska vi inte hoppas på.

Låt mig presentera "Buller och Bång".

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0