Endast två dagar kvar av praktiken

Börjar kännas aningen lessamt nu när praktiken snart är över. 2 veckor är nog allt för litet, 6 veckor skulle nog varit mycket bättre. Vi får allt för mycket teoretisk så man tycker ju att dom någon gång ska förstå att kanske vi behöver lite mera praktiskt också. På våren kommer vi att ha 6 veckor praktik så det ser jag verkligen framemot. Jag har suttit i 2 timmar nu och försökt skriva ihop lite av allt som jag observerat under praktiken men det verkar inte finnas någon ände på alla dessa uppgifter. Men ja har iaf som mål att få det mesta klart innan helgen så att jag med gott samvete kan fira lilla jul.

Nu blev ja sugen på glögg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0