Bjällerklang?

Verkar som det är fler än jag som börjat fundera kring jul och alla julklappar som skall köpas. Har läst flera bloggar idag där det skrivits om julklappar osv. Igår gjorde jag en lista på allt vad jag kan tänka mig att köpa åt mina nära och kära, och jag kan erkänna att listan är lång. Men frågan är ju hur jag ska ha råd med allt?
Jag vet redan vad jag ska ha åt mamma, Tony och Denise men med de andra så är det fortfarande lite osäkert.
Själv önskar jag mig inget speciellt eller något dyrt i år, eftersom jag inte tycker att jag kan begära så mycket nu när jag ändå är 20 år. Men lite får man ju nog önska sig, så får man ju se då sen vad man får ;)

Det finns en jättebra butik här i stan som heter GalleriAnn där det finns alla möjliga inredningssaker, må-bra-saker och mycket mycket mer. Di ska nog jag och handla julklappar så fort det blir lite ökning på kontot.

Vad anser ni är årets julklapp 2009?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0