Back to school

Efter två veckors praktik känns det aningen ledsamt men på samma gång skönt att vara tillbaka i Jeppis. Har saknat min lägenhet och mina saker här. Men samtidigt så har det nog varit skönt att få vara hemma i 2 veckor. Studiemotivationen är det väl lite sii och såå med men ja måste tänka på att det endast är 2 veckor kvar tills jullov. Och inte nog med det så tror jag att vi har en hel månad ledig, vilket jag verkligen kommer att njuta av.

Anser att jag varit väldigt flitig ikväll angående skoluppgifter. Har lagat en 1/6 praktikuppgifter helt färdig, läst litteratur till några andra uppgifter och så har jag skrivit en sammanfattning om en finsk artikel. Så nu belönar jag mig med smörgåsar och tee och det bästa av allt är att de visar sex and the city från finska fyran, så nu är min kväll räddad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0