Inte mycket kvar nu

Endast en enda studiedag kvar av detta läsår. Imorgon har P. och jag presentation om "Electric Banana Band" och efter det har vi hembygspresentationer. Jag hade min idag så det beskymret är ur vägen nu.
Jag kommer att stanna här i Jeppis till onsda, då skall jag till S. och bli färgad, jeii! Och så behöver jag verkligen städa upp här i lägenheten ordentligt innan jag lämnar den för en hel sommar.

Tanken slog mig förr idag att efter mindre än 2 veckor anländer jag till Tammerfors och får se Mötley Crüe live. En bättre start på sommaren kan man ju inte få! Funderade lite med I. igår om vi skall åka på "Piece & Love festivalen" till Borlänge i sommar, men det är hittills bara planer så inget är säkert. Skulle inte sitta helt fel att få lyssna på Lars Winnerbäck där inte. Nåå, vi får see vad tiden utvisar..



Hittade en bild från förfesten innan Åminne på 3 söta vänner.


Kommentarer
Postat av: Nilla

snart slut fö dehe åre ;)

ha du hört na åv fanskape på HH? :D

2009-05-26 @ 11:22:03
URL: http://niillas.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jaa.. tå ja ringd sist så sa an att e hängd på en jani som va sjukskriva o att an sku no ta kontakt då om an behövd me.. tror du att ja ha hört na åv an? :D NÄ! ;) surprice!



nää... ja ha sökt ti en massa här i vasa...

men he e som di tar hellre en som helfinsk o itt kan e ord svensk... :S

jävla skit finnar!

2009-05-26 @ 15:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0