Uppdatering

Ursäkta mitt lilla avbrott i skrivandet men jag har försökt koppla bort allt som har med datorer i helgen så även bloggandet fick en liten paus. Slutspurten på det första året har satt igång och vi har otroligt med uppgifter som skall vara klara nu inom 2 ½ vecka. "Sommarlovet" lockar mer än någonsin och jag längtar fruktansvärt tills jag skall få börja tjäna några pengar. Men det är bara att hålla ut nu och hoppas på att de här veckorna går fort.

I helgen så har jag ju varit på tutorskolning som jag nämnde i mitt tidigare inlägg. Lördagens program var nog betydligt bättre än fredagens, men nog var det ändå mycket som vi inte egentligen skulle ha behövt ta del av. Det skall iaf bli jätteskoj att "ta hand" om nästa års ettor och visa dom runt osv. Får bara hoppas att det finns fler i klassen som kan ställa upp till hjälptutorer, eftersom P. och jag inte kan göra allt själva..
Övrigt under helgen så var jag ut och runnade med J. och I. i fredas på kvällen som var lika roligt som vanligt, var även ut med R. och D. och körde galet längs små vägar, men det är ju sånt man måste vara beredd på när R. kör! :D
I lördas var jag och T. över till J. & N. och hade ost - och vinkväll. Vi kollade även på Butterfly effect senare på kvällen som hör till en av mina favoritfilmer. Den är visserligen väldigt skum men det är ju just det som gör den så bra.
Igår var det Morsdag och den firade vi på Seaside, där vi åt god matbuffé + tårta och senare var det "efterfest" hos mormor där vi fick ännu mera tårta. Ingen nöd på att bli undernärd här inte!

Från en sak till en annan så kom jag ju hit till Jeppis idag, vilket inte känns så värst hejhopphurra men det är som sakt bara att bita ihop. Har bl. a haft friidrott idag på sportplanen så det var ju iaf det roligaste på denhär dagen. Resten av dagen/kvällen blir det antagligen bara att slappa framför tv:n.

Tomatsoppa med vitlökskrutonger eller hur det nu stavas bjuds det på i Lizze's kök idag så jag avslutar här!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja jier he! :D E va rektit gott igår tå ja laga a ;)

2009-05-11 @ 15:35:38
URL: http://amanainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0