Tralalalalaaa..

Vi blev 4 ½ timmes ledigt mitt i schemat idag så vi passade på att göra klart kopieringsräkningarna som skall vara färdiga och utdelade innan vi slutar. Det tog visserligen längre än vi trodde men det känns iaf skönt att ha det över.
Jag höll på att somna under barnlitteratur-lektionen vilket tyder på att jag är i stort behov av SÖMN. Tog en timmes powernap när jag kom hem men efter det har det mest gått ut på att göra uppgifter. Ni som läser min blogg kanske tycker att det blir lite enformigt när jag hela tiden tjatar om mina uppgifter, men tyvärr så tar det upp väldigt mycket av min tid just nu så ni får stå ut helt enkelt ;) Har 3 av 6 uppgifter klara nu så jag känner mig jättenöjd!
Tog just ett litet träningspass med pilatesbollen också så jag tror nog att jag uppfyllt duktighetskraven för ikväll så nu blir det kiwi, vindruvor och riskakor, mums!


Kommentarer
Postat av: Christina

m.a.o så betyder he att ni int hadd na MINplan tå ... tå ja kollar schema! :P

2009-05-14 @ 18:15:57
URL: http://Http://stiini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0