Storstädning inför flytten

Denna dag har gått ut på att städa och göra i ordning allt innan jag flyttar hem över sommaren. Det är endast lite wc-städning och kylskåpstvättning som återstår.
Det känns nog aningen sorligt att flytta härifrån nu, eftersom man bott här ensam i ett år. Men på sama gång skall det nog bli skönt att få bo därhemma också. T. och jag planerade lite igår att vi skall flytta ut till villan i sommar och bo där. Det kan bli riktigt roligt det har jag på känn. Fiske, bastubadande och grillning, ett riktigt skäriliv.

Ikväll blir det troligen att gå över till grannan M. och tala lite med henne nu innan jag flyttar. för det kommer bli ett tag nu innan vi träffas igen. Jag har nu iaf haft många givande pratstunder med henne så länge som jag bott här. :)
Kring 11 tiden imorgon börjar jag bege mig mot Vasa och då är det färgning som gäller hos S. Det blir samma färger som tidigare. Rödlila, rött och blont. Skönt med en liten uppfreshning, har så ledan av den här "urtvättade" färgen som jag har nu.

Städningen fortsätter...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0