Sommarlovet har startat..

Nu när jag inlett mitt sommarlov så har bloggen fått lida lite tyvärr. Jag har för det mesta haft fullt upp med något annat, men nu skall jag ta mig i kragen och skriva några rader.
Nu är det som sakt sommarlov för hela slanten, och man har hunnit med en hel del roliga upplevelser redan! I fredas for I. och jag ut med några av våra närmaste pojkkompisar på en riktigt rolig 'bilfylla' om man skall kalla det så. Skrattar än idag åt 'Blondinbella' som för en stund fick göra oss sällskap. Gå in på Iri's blogg om ni vill veta vem ja menar!
Igår var det studenternas stora dag, så det blev lite uppvaktning här och där. Mot kvällen åkte vi till J's villa och grundade inför årets säsongöppning i Fagerö folkpark. Det blev för det mesta att hänga i baren, men vi besökte även discot, där jag dansade ivrigare än aldrig förr med Glenn! En riktigt lyckad kväll, och vi måste absolut göra om det tjejer! :D

Nu ska ja ga ut och njuta av det varma vädret, och så småningom blir det troligen att besöka Näsby city för lite dagen-efter-skvaller med I.

Kommentarer
Postat av: Christina

Kockoo :) Om do vill ha mejr besökare ti bloggen kan do ga in å registrer de jär! :) E tar int så leng å e je jätteenkelt! :) http://www.viraltrafik.se/?Stiini

2009-05-31 @ 15:12:36
URL: http://Http://stiini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0