Snipp snapp snut, så var första året på BI slut..

Det här året har nog verkligen gått fort, och man kan knappt tro att man redan gått ut ettan. Nästa år när jag stiger in genom BI's dörrar så går jag på tvåan och tar på mig rollen som huvudtutor, spännande spännande. Det har varit ett väldigt roligt år, men på samma gång så har det varit oerhört krävande också, och värre lär det bli på tvåan. Men det får jag ta tag i då den dagen kommer, först och främst skall jag njuta av ett 3 månader långt sommarlov. Jag ser verkligen framemot allt som denna sommar  har att bjuda på. Bara det är vackert väder och jag får vara med rätt sällskap så kan det ju inte bli mycket bättre!



P, jag och C på gulisintagningen - 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0