Onsdag 6.5-09

Orkar inte skriva så många rader ikväll för jag har inte hunnit med hälften av det som skall göras ännu. Ena uppgiften efter den andra börjar ja sakta ha färdigt skrivna nu, så om jag har tur kanske jag får det lugnare nästa vecka.
Jag blir så avundsjuk när jag tänker på att C. troligtvis ligger och solar nu just eller kanske dricker någon spansk öl i Puerto Rico. Jag vill också åka, Puerto Rico är mitt favoriställe och även det ställe som jag reste till första gången jag var utomlands. Men vi kan ju alltid hoppas på att det blir bättre och varmare väder här hemma så man kan fantisera att man ligger på någon solig strand i södern.

I häljen blir det att åka på tutorskolning med P. så får se då om vi lär oss något vettigt. Det är väl nog meningen att man skall sova över där och festa natten lång men jag tycker inte direkt att jag har tid eller lust med det tyvärr. Men man kan ju alltid ändra sig men som det känns nu så blir det nog bara att närvara vid föreläsningarna och åka hem efteråt.

Nu återgår jag till skrivandet och senare ikväll blir det att kolla på hockeymatch Finland - USA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0