Tillfälligt avbrott

ursäkta för det lilla avbrottet i skrivandet men jag har haft ganska fullt upp den senaste veckan och jag har inte direkt haft tålamod att sitta vid datorn när det varit så fint väder ute.
Om jag skall sammanfatta veckan som gått så har den mest bestått av en massa körande av och an, onsdagsfylla, roadtrip m.m Har spenderat varenda dag med I. och vi har nog haft en massa funderingar och frågor utan svar. Vi är nog mästare på att grubbla minsann! Det kändes konstigt att åka tillbaka till Jeppis nu när man blivit så van med att vara hemma, men det är ju sista veckan här nu, så efter tisda får jag ha 3 månader sommalov, Yeiii!

Sitter som bäst och lagar en sorts "Lizze-scrap-version" av daghemsportfolion nu. Först hade ja inte menat lägga ner så mycket tid på den men jag känner mig extra kreativ idag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0