Min kära hembygd?

Håller som bäst på och strukturerar ihop en powerpoint om Närpes som skall redovisas nästa vecka. Jag har med allt från historia till 1G3B så no borde detta blir riktigt bra! Det är en rätt så intressant uppgift egentligen, för jag har inte sätt på Närpes som något fint eller "speciellt" så länge jag kan minnas, men nu när jag sammanställt all fakta så ser det nog inte så illa ut. Men det är ju bara när man ser på utsidan om man skall kalla det så, när man tar en ordentlig titt så har Närpes nog sina nackdelar också.

Känns skönt att läsåret snart är slut och man får en liten paus från alla uppgifter och dylikt. Det skall bli så skönt att få återgå till det normala i 3 månader och få umgås med nära och kära som man inte riktigt haft tid åt när skolan har tagit upp så mycket tid. Denna sommar skall jag njuta av in i det sista!

Skall så småningom åka upp till "Näsby" och träffa I. Det blir en parkendag för oss både idag, och så kanske det blir att åka på äventyr senare mot kvällen.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0