Jag borde..

..göra klart de kvarstående uppgifterna som skall vara klara och inlämnade nästa vecka, men facebook är intressantare. Jag borde gå ut och sola när det är så här fint väder, men inget tålamod till det idag. Jag borde klä på mig och åka till växthuset och vika lådor, men den orken har jag inte hittat ännu.
Jaa listan kan göras lång, men det finns inget som lockar idag! Men humöret kanske blir lite bättre till kvällen, G. kanske kommer ut och gör oss sällskap ikväll så han får mig säkert på bättre humör!

Jag glömde att nämna att I och jag var ut på "vilda bravader" i ondas. Eller vilda kan man väl inte kalla det men vi bestämde oss för att fira ledigheten lite. Vi började i parken där det var varmt och skönt och jag skulle ha kunnat stanna där hur länge som helst. N. kom senare och blev då vår chaffis för kvällen, som började rätt dramatiskt med plånboksletande. Det bar iaf iväg till kstad och teuva och kaskö på upptäcksfärd men där hände nu ingenting speciellt, bäst var I. med sitt parningsläte "BON BOOON". :D

Denna helg vet jag dessvärre inte vad som händer, men det blir troligtvis en lugn helg! Vi får se vad som händer..



Dax att åka i arbete nu! Ha en bra helg.

Kommentarer
Postat av: Iri

Bon Boooooooo-on! ;D

2009-05-23 @ 09:35:42
URL: http://iripiri89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0