E.F.F.E.K.T.I.V

Nu när Tony har åkt iväg på träning får jag äntligen lite tid att ägna mig åt alla uppgifter som jag nu så länge har försökt rymma ifrån. Men nej nej nu måste det börja åtgärdas och nu finns det ingen tid för undanflykter mera. Först och främst så ignorerade jag regnet och gick ut och plockade lite material till morgondagens skapande tillfälle med dagisbarnen. Efter regnduschen har jag lyckats åtstadkomma en hel del må jag säga; jag har lagat färdigt 2 av 3 deluppgifter till Korczak-uppgiften, min hembygsuppgift är nästan färdig (endast lite finslipning kvar) och så har jag renskrivit portfolion till barnkulturprojektet. Jag känner mig såå duktig nu just, har helt glömt bort hur härligt det känns när man äntligen börjar få lite ordning på allt.
Bestämde mig även för att skjuta upp Jeppis-färden till imorgonbitti, så det blir en extra natt i sin egen säng så det känns ju inte alls illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0