Vaknat på fel sida?

Trots det fina vårvädret så har denna dag varit rent utsagt för jävlig. Först och främst har jag fått för lite sömn så jag har väl på grund av det varit lite extra grinig. Men den största orsaken är allt som har med styrelsen att göra. Från första början gick jag med i styrelsen för jag inte tidigare varit med i någon styrelse, och därför ville jag bli vald till Supleant. Men på grund av vissa ändringar så är jag just nu Viceordförande. De som känner mig vet att jag inte är någon som överhuvudtaget passar att vara i en styrelse, men som jag skrev tidigare så ville ja ju pröva på det någongång. Men jag har på senare tid faktiskt insett att det var ett stort misstag. Det är för mycket strul hit och dit för att jag skall kunna stå ut med det. Och inte blir det bättre av att folk börjar ge en "skitiga" blickar för att man inte haft tid att göra en viss sak. Men idag fick jag faktiskt ett och annat gjort, så vi får hoppas att de är nöjda nu!



I helgen är det alla studerandes höjdpunkt, Pampas nationaldag. Jag ser nog fram imot det också men det känns lite mindre roligt att åka själv dit. Jag har ju så klart mina klasskompisar som kommer att vara där, men det är ju iallafall inte samma sak. Jag måste ordna stjuss hem till Närpes på kvällen dessutom eftersom jag inte har någonstans att sova i Vasa. Nå vi får se hur jag ordnar det, på något sätt ska det väl nog gå. :)


Nu ska ja gå och handla och sen kanske det blir kaffe på stan!

Kommentarer
Postat av: Amanda

All sist sko du jo kona kom å sov hos mamm miin. Hon bor ju i smesby så he rikti nära ti Sillis sen på lördan!

2009-03-23 @ 18:11:29
URL: http://mannathegryn.papper.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0