Vad händer i helgen?

Det är som sakt fredag idag och jag/vi har inte direkt planerat något till den här helgen. Ikväll har de Shan "the man" Atci på Ritz. Till en början funderade jag nog att åka på det men han hör inte till mina "favorit" komiker så jag tror nog jag sparar mig tills någon av dem kommer. Om vi åker ut denna helg så blir det nog först på lördag. En del av mig vill till Vasa medan en annan del säger att jag ska stanna hemma och spara pengar. Vi var ju iofs till Vasa förra helgen, men det skulle vara så roligt att åka ut med kusin J. Det börjar bli längesen vi varit ut tillsammans nu så jag tycker det börjar bli på tiden. ;) Måste diskutera lite med Tony senare ikväll, så får vi se hur det blir..

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0