Sugen på fest!!

Tanken på att åka ut och festa lite ikväll är väldigt frestande men som jag skrev i mitt tidigare inlägg så är det ytterst få som vill åka ut. Favoritbaren Oliver´s Inn öppnar efter renoveringen nästa fredag så det blir troligen att åka dit på lördagen och kolla läget. Så det blir nog antagligen att spara sina krafter tills dess..
Man märker nog av att kusin J. har fullt upp med att läsa på studentskrivningarna nu. Det blir helt enkelt ingen bra fest utan henne. Jag avundas verkligen inte dem som sitter och kämpar på med studentskrivningarna. Jag minns nog hur nervöst det var för en själv. Men det är bara att hoppas det går bra för allihop!



Bild från sommaren - 07.  (ursäkta min "fina" grimas).

Kommentarer
Postat av: Christina

vent bara tå studentskrivningan e över. Tå får du nåo partymyra kusinin tibaks ... ;P

2009-03-07 @ 14:17:03
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0