Storstädning på gång!

Slutade redan 12 idag så för att få tiden att gå så tog jag tag i mina städgrejor och påbörjade storstädningen. Nu har jag en liten paus, men hittills har jag damsugit, torkat golvet, torkat dam och diskat. Bara det värsta kvar, wc!
Börjar känna att en förkylning sakta men säkert kommer krypande, har haft huvudvärk i flera dagar och halsen börjar kännas sjuk. I helgen kan jag nog ligga i feber men inte nu, eftersom jag inte vill missa daghemsbesöket på tosdag.

Nu ska jag ägna mig åt lite tv-tittande och sen blir det att ta tag i städningen igen. Och kanske senare idag så blir det kaffe på stan!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jo ja hoppas eje värst böri va yvi. Men ja böri no misstänk ja int kan kom på torsda heller :S

Hoppas du klarar de från heje eländet. Ta en burana eller två i förebyggande syfte ;)

2009-03-31 @ 18:21:48
URL: http://mannathegryn.papper.fi/
Postat av: Amanda

Va bra :) Du kan ju fösök sikt in e på nain självstudie da tå, så vi har passlit.

2009-03-31 @ 18:38:02
URL: http://mannathegryn.papper.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0