Självstudievecka.

Som ni kanske märkt så har jag inte orkat skriva så mycket nu denhär veckan, och det beror väl nog mest på att jag tillbringat nästan all min tid åt att arbeta hos Tonys pappa och så har jag kämpat med en del skoluppgifter. Har ingen motivation alls till att skriva långa skolarbeten på min lediga vecka när jag hellre tjänar lite extra pengar.
Fick just veta att jag inte fick sommararbete till ett av ställena som jag sökte till. Så nu hänger det på Halpa-Halli då, får hoppas att de tar emot en där. Men om det nu skulle sluta så dåligt att jag inte får sommararbete där heller så har jag iaf ett en B-plan.

Om ni har tur så skriver jag mera ikväll, men jag har så mycket att ta tag i nu så jag tror nästan ni får va nöjda för idag nu! ;)


Dagens citat :

"Jag gillar tanken på att månen finns kvar även när jag inte tittar på den." - Albert Einstein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0