Självstudievecka.

Inget arbetande idag, så det blev en lite längre sovmorgon. Men nog har jag hunnit uträtta en hel idag trots ledigheten. Jag brukar vara expert på att slöa hela dagarna om jag är helt ledig, men jag har faktiskt den ena skoluppgifter just och just färdig, så nu känner jag mig extra duktig.
Ikväll ska jag och kusin J. åka och fotografera kören som mamma sjunger i. De har lagat en hemsida och ska lägga ut lite bilder av kören, och det är då som vi rycker in. Eller rättare sakt J. Det är ju hon som har kameran. Här hittar ni hemsidan, men den är ännu under konstruktion. Norakören.
Imorgon är det fredag och jag/vi har nu inte några speciella planer. Det ordnas en dansgala i Malax, men om vi åker dit så betalar vi nog inte in oss utan det blir nog bara att åka dit och kolla läget.

Dagens citat :

"Lyckan ser alltid liten ut när du håller den i dina händer, men släpp den, och du inser genast hur stor och dyrbar den är." - Maksim Gorkij


Min kära syster har nu också börjat skriva blogg och den hittar ni här : Denoise92


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0