Självstudievecka.

Onsdag är det idag och även sista arbetsdagen hos Tonys pappa. Nu har jag två dagar framför mig med skolarbete att se fram imot. Den ena uppgiften "Barndom & Självutveckling" har jag nog kommit igång med rätt så bra. Har skrivit 2 av 5 sidor så framåt går det ju iaf! Men det börjar nog kännas nu att ett sommarlov inte skulle sitta så fel. Och det skulle ju vara väldigt trevligt om man kunde får veta var man ska arbeta i sommar. Jag börjar få så sjukt ledan av att det varje år ska vara så här problematiskt att hitta ett sommararbete.. Och sist och slutligen hamnar man i något växthus. Men inte klagar jag över det, jag är glad bara jag har ett arbete.
Men hur kan det vara så svårt för en 20-åring att få ett sommararbete som inte inkluderar växthus?


Dagens citat :


"Godhet gör förvisso inte människorna lyckligare än lycka gör dem goda." - Walter Savage Landor

Kommentarer
Postat av: Christina

Men sidu Lise-Lotte, ja ha ju vari dukti å skriva ganska myki på Märtas uppgift så ja måst ju belön me lite mellan varven ;)

2009-03-05 @ 12:01:39
URL: http://stiini.blogg.se/
Postat av: Christina

Va vi e dukti :D Skrejv min fädit idaa ja. Men ska låt an "vil" nager dagar å läs igenom an tå ifall e je na ja ska lägg till elä ta bort. :) Joo, tur he an it va så krävand hande genusperspektiv. Å vi har ju bra grupp å ;)

2009-03-05 @ 15:15:50
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0