PAMPAS!

Jahapp, nu har man fått uppleva sitt allra första Pampas och det var nog absolut över mina förväntningar. Det är inte lätt att vara studerande ibland, men nog fan får man uppleva många roliga stunder. Vi var igång i princip hela dagen igår, gick på stan och kollade lite på olympiadspelen och njöt av både sol och sprit. Förfesten spenderade vi hos klasskompis E. och när klockan närmade sig 21.00 så bar det iväg till centrum igen. Fick våra efterlängtade halarmärken och gick glatt iväg till Oliver's Inn, och där dansade vi hela kvällen lång.
Runt 12-tiden idag gick A. och jag till Smedsbylokalen och skulle ta del av den mycket omtalade "sillisen". Där fick vi lite plockmat, bland annat ägg, köttbullar, smörgåsar, sill och potatis. Lokalen var fullproppad med glada studerande som alla tycktes ha samma mål för dagen. Tyvärr så avbröt jag mitt pampasfirande lite på förhand, mest på grund av min lätta plånbok. Nu väntar återhämtning och så senare ikväll när jag fått lite mera krafter så åker jag upp till "Näsby" och träffar I. :)

Nu ska ni får njuta av lite bilder från igår. Men ni märker rätt fort att det mest är en och samma personer som får va med på bild.

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0