John Blund?



Som vanligt efter att man haft lite extra ledigt så är man åter igen i den onda sömncirkeln. Jag har fått dygnet totalt omsvängt och kan därmed inte sova. Så därför sitter jag här och fördriver tid tills den s.k John Blund skall komma på besök. Imorgon bitti klockan 8 ska jag vara redo att åka iväg mot Jeppis igen, och även denna vecka så har vi endast två studiedagar. Det känns nog väldigt onödigt med en lägenhet där, när man har mera självstudiedagar än skoldagar. Nå det ryktas ju att det blir tuffare tider på tvåan så då kommer jag väl nog att få lida för att jag suttit och klagat över för mycket ledigt.

Nu ska jag göra ytterligare ett försök att sova. Och så hoppas vi på fint vårväder och bart vägför tills imorgon..


Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0