Jag undrar när mitt hår kommer att falla av..

Enda sen jag gick i femman har jag regelbundet utsatt mitt hår för färgning. Jag kan inte ens dra mig till minnes hur jag såg ut när jag hade håret helt ofärgat. Det har varit svart, lila, rött, brunt, blont och slingor av alla slag. Tyvärr har jag bara bilder att dela med mig av från då jag var 15 och framåt..

 

15 år och då var det brun/lila hårfärg som gällde.


 

Under mitt sextonde år bestämde jag mig för att prova på att vara blondin.


    

17 år och lila, röd och svart hårfärg.


 

När jag fyllde 18 så hade jag en mer neutral hårfärg.
Brunt + ljusa slingor.


 

19 år och rött hår.


Som ni märker så har jag lite svårt att bestämma mig vilken hårfärg som passar mig bäst. Men jag är helt enkelt en sån person som måste ändra hårfärg lite nu som så, för jag hatar verkligen att gå runt med en "tråkig" hårfärg. Jag undrar hur min hårfärg kommer att se ut när jag fyller 20.

Vilken hårfärg tycker ni passar mig bäst?


Kommentarer
Postat av: Christina

Ja liikar hede rödbruna som du har nu :) E ska va ganska mörkt men enttå nalite fräs i e ;)

2009-03-09 @ 12:46:38
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0