Good night sweetheart, good night!

Som ni märker så har jag inte skrivit så mycket idag, och det är väl främst på grund av att jag förra natten sov endast 3 timmar, så jag har tagit igen lite sömn nu under kvällens lopp. Inte så lätt ibland när man har fröken röd på besök och ingen värkmedicin inom räckhåll.
Vi har haft en relativt lätt dag idag, med både bild & form och musik, så fastän jag varit trött så har jag överlevt denhär dagen. Imorgon väntar rörelse och presentation av en arbetsuppgift.

Nu är det endast 3 dagar kvar tills Tony slipper från militären, så nu får jag förhoppningsvis se framimot många dagar med honom nästan vecka. Men det får inte bli någon ovana, för jag tror nämligen om han börjar bo här nu tills sommaren så satsar jag inte fullt på skolan, så det är nog bäst han hålls hemma något också.

Nej nu ska inte jag sitta och fördriva tid här längre, jag ska gå och läsa vidare på "män som hatar kvinnor" och hoppas på att det blir mer än 3 timmars sömn denhär natten.


Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0