Good Morning!

Kunde inte ligga och försöka sova längre, är aningen uppspelt inför kvällen så jag tyckte det var bäst att stiga upp. Om ingenting ändras så ska vi åka iväg på förfest till en kompis redan kring 3-tiden. Orsaken till att vi åker så tidigt är för att taxin kommer halv 8. Vi vill nog komma i tid till Ollis ikväll, eftersom det kan va mycket folk som ska dit.
Men som vanlit så har jag problemet vad jag ska ta på sig ikväll? som ni ser i ett av mina tidigare inlägg så har jag ju ett stort urval när det gäller klänningar, men jag är inte så säker om det blir någon av dem ikväll. Jag kanske lägger upp lite alternativ senare på vad jag ska ta på mig!

Nu är det dags för frukost, dagens viktigase måltid ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vitsi, ni kommer å va KANON innan kvällin e slut ;D

2009-03-14 @ 10:31:34
URL: http://mannathegryn.papper.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0