Go' morgon!

Efter ett par försök att somna om efter att de andra gett sig iväg till jobbet repspektive skolan så bestämde jsg mig att stiga upp och försöka göra något vettigt. Sitter som bäst och tittar på Top Model på tv 3 och har Alice Millers bok "det självutplånade barnet" i famnen. Dvs jag har inte lyckats göra så mycket vettigt än.
Så nu är det måndag då igen, och en ny vecka påbörjas. Denhär veckan har vi bara två skoldagar så det blir ännu en kort visit i Jeppis för vår del. Men man ska väl inte klaga.. Det här året har verkligen gått fort, och snart är det sommarlov. Känns både bra och dåligt. Bra eftersom man har flera olika evenemang att se framimot. Dåligt pga att jag ännu inte fått veta något angående sommararbete. Men det verkar nog vara många som sitter i samma sits som mig, så jag är nu iaf inte ensam om att kanske bli arbetslös under sommaren. Eller arbetslös är väl lite att ta i kanske, nog har jag ett ställe där jag får arbeta lite, men det är bara under maj och juni. Nåå ja ska sluta klaga över detta problem nu och försöka fokusera mig på skoluppgifterna..


Dagens citat :

"Den som inte låter verkligheten störa sina drömmar är vis" - Christine Singer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0