Oh happy day!

Fick just ett samtal från hyresvärden och nu är jag glad. Nu känns det bra, nu kan jag åka till Sauna open air 6 juni och på Rock-Off  17-25 juli med gott samvete! Sitter och lyssnar på Mötley Crüe och Hammerfall nu som bäst och laddar upp inför deras live-uppträdande som äger rum lite mer än två månader framåt.
Jag säger detta varenda år och säger det igen, den här sommaren kommer att bli den bästa på länge. Iaf så ska jag försöka göra den så rolig som det bara går. Vi får bara hoppas på en varm och fin sommar som inkluderar många kvällar på gräsmattan med trevligt sällskap.

Jag har skrivit många inlägg idag ser ja nu men jag har varit lite frånkopplad de senaste dagarna så jag tar igen det nu. Och som ni märker så har jag slutat med "dagens citat", istället får ni ta del av min musiksmak då och då.


Ha en bra helg allesammans!


Kvällens snacks, yoghurtsdragerade cashewnötter.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0