Exotiskt?

Till onsdagens avslutande seminarium skall vi ta med oss något som vi anser är exotiskt eller udda, som vi vill bjuda med oss av till klassen. Det är alltså frågan om ett "miniknytkalas". Enligt läraren så behövde det inte kosta så mycket och helst skulle det vara någonting som man aldrig tidigare smakat på. Jag och mamma var för en stund sen och handlade lite så jag passade på och tittade mig runt efter något "exotiskt". Till slut kom jag till en hylla där jag fann "kryddade sniglar" och musslor osv. Jag var lite osäker om jag skulle köpa något av det, så jag sparar det tills imorgon.
Är det någon som har något förslag på någon udda delikatess som man skulle kunna bjuda på?

 

Ser det inte gott ut? ;)
(bilden är googlad).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0