!

Idag har det varit full rulle minsann. Till att börja med så har vi haft en full skoldag idag som bland annat involverat skolfotografering och en trög uppgift som jag aldrig trodde vi skulle få färdig. När jag kom hem städade jag undan lite och så bar det ut på stan med min granne Maria. Vi var och åt midda å så gick vi och inspekterade i några butiker. Jag kunde hålla mig från att köpa några kläder idag, men istället hittade jag det här lilla fyndet :

 

Kunde inte slita ögonen från det här armbandet som är från Lindex 4, 95 €


Resten av den här kvällen så blir det effektiv städning. Damsugning, tvätta golv, diskning m.m
Som tur är så börjar vi först halv 11 imorgon, så det känns skönt med längre sovmorgon..


Kommentarer
Postat av: Iri

Du je no rektit i stiedartaajän tu nu! Sku verkligen behöv he ja å.. :D

2009-03-24 @ 19:41:53
URL: http://iripiri89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0