8-timmarstent!

Idag hade vi den efterlängtade åtta-timmars-tenten. Till en början verkade den omöjlig, och ett tag trodde jag faktiskt att jag inte skulle hinna bli klar i tid. Men efter att jag läst igenom frågorna några gånger och läst lite litteratur kom jag nog ganska fort underfund med vad jag skulle skriva. 3, 5 timmar tog det, så vi får hoppas att det räcker för ett bra vitsord.
Efter allt skrivande hämtade jag C. och for hemåt. Skönt att va hemma nu igen fast jag inte varit borta så länge, men som de brukar säga borta bra med hemma bäst.

I helgen får vi äntligen åka och inviga nyrenoverade Ollis och jag ser verkligen fram imot det ;)



   
En typisk "Lizze-på-vintern-bild",         Bild från Playa Del Inglés -08. 
blek och osminkad.. Vill ha sommar!
  En solbränna skulle nog inte sitta fel nu..
   

Kommentarer
Postat av: Christina

E lutar åt nr 3 faktiskt.. ;) Men e je bara för at ja hadd så lite ti jär som ja fixa ihåop hede inlägge ;)

2009-03-12 @ 18:34:40
URL: http://stiini.blogg.se/
Postat av: Christina

Hödu, beställd an från HM fö jättelenge sen , men ha aldri använd an etsom e je hålin i rydjin på an .. :P

2009-03-12 @ 19:53:09
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0