Tant Lizze

Jahapp, då var man 20 år och jag har ännu inte riktigt fattat att jag nu är på väg mot 30! Usch.. Nåjaa det är bara att ta en dag i taget och hoppas på att vägen mot 30 är vääldiigt lång. Känner mig dock inte som någon tjugoåring, snarare som en ung och grön 16-åring! :) Men nu när man fyllt 20 så får man väl börja ta sig i kragen och tänka i mognare banor. Som en vän till mig skrev i dag, " välkommen i den mogna 20årsklubben "..
Har fått fina presenter och lite klirr i kassan och mätt som bara den är jag av tårtor av alla de slag. Har tyvärr inte med mig kameran just nu, men någon annan dag när jag har tid över så lägger jag inte lite bilder..



Imorgon väntar ännu en dag med jordgubbspackande, och efter det bär det iväg på kalas till kusin Jonas :)


Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0