Storstädning !!

Vi fick ta en ledig dag idag, så nu passar jag på och städar huset. Har knappt hunnit med halva huset och svetten rinner redan som bara den. Det är väl bäst att jag försöker hinna med så mycket som möjligt så mamma blir glad. Annars blir det väl städning hela helgen, men det har jag tyvärr inte tid med..
På söndag tänkte jag påbörja bakningen tills måndag och min  20-årsdag. Jag har nog redan funderat ut något som jag skulle kunna bjuda på men det tänker jag inte skriva ut nu, det får ni se på månda ;)


Nu återgår jag till städningen..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ahaa.. Nå nu just sir e ut som ja int kommer ti Närpes na föri sönda. Men få si, ha int bestämd me heilt heldär, vi kan ju höss. Å jess, kaffe sko no va bra nain kvälld ;)

2009-06-12 @ 17:24:21
URL: http://mannathegryn.papper.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0