Sommarfeelis..

Efter allt vistande på skären så har jag äntligen fått riktiga sommarkänslor och det känns så härligt när man kan njuta till fullo av sommaren. Vädret är perfekt och jag råkar nu ha 2 lediga veckor framför mig, så nu skall jag nog försöka ta det lugnt och njuta av sommaren så mycket som jag bara kan. Syster och jag har legat på studsmattan nu i några timmar och solat så nu känner jag mig aningen bränd på axlarna. Men efter att jag skrivit detta blir det nog att börja sola igen.
Ikväll bär det av upp till parken, där jag och 3 av mina vänner ska umgås och ha en liten picknik, bilder kommer troligen upp senare..

Nu åter till solandet ..


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0