Midsommarfirande för hela slanten

Orkar inte gå in i minsta detalj på allt roligt vi haft för oss men det har nog varit den mest lyckade midsommaren på flera år för min del. Fredagen var aningen oplanerad, men utifrån min erfarenhet så är det ju de där oplanerade gångerna som e bäst och så blev det även denna gång. Lördagen börjades hos mig, grundade inför midsommardans i Fagerö. Satt på en solig brygga och drack tills vi slutligen bestämde oss för att gå in och härska i discot. När vi äntligen skulle börja bege oss hemåt tänkte vi inte hitta någon chaffis. Och när han slutligen kom var det fem före innan vi skulle ha kört i diket. Efterfest kom det också att bli hos mig, så mer än 2 timmars sömn har jag inte fått. Men hur som helst så har det varit en väldigt lyckad midsommar detta år!

Kommentarer
Postat av: Christina

jepps.. ;) Tå var e ti ligg tär ut å stejk! ;)

2009-06-22 @ 09:39:41
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0