Måndag 29.6-09

Nu börjar junimånad lida mot sitt slut och man har en fullspeckad julimånad att se framimot. Som alla andra somrar så tycker jag även nu att juni har gått allt för fort, och det tar väl nog inte länge innan man sitter i bilen på väg mot Jeppis och skolan inleds. Nåjaa det är ju nog någon månad tills det än, men det känns som om allt går allt för fort..
Idag har Tony o. jag varit och besiktat min bil, och allt såg bra ut, så nu är det bara att tuuta och köra! Men det svider nog lite i plånboken att betala 75 € för att dom tittar 10 min på bilen om den är i skick. De skulle ju helst kunna sänka det till 50 €!
Inga direkta planer inför denna dag, men troligtvis så åker vi snart ner till villan igen. Det var helt vindstilla på havet när vi vaknade och hur varmt som helst på verandan. Det är nog bäst att ta vara på det vackra vädret nu när det är här, det finns inga garantier på att det blir lika varmt senare i sommar. Men under Rockoff-veckan så hoppas vi ju på det bästa vädret hittills :D



Jag sommaren 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0